4.grupa "Bitītes"

bitiites icon

Skolotāja
Ginta Ozoliņa

Skolotāja
Laila Bērziņa

Skolotājas palīdze
Vera Valberga

 

„BITĪTES” - grupā 24 bērni vecumā no 5-7 gadiem

Dienas ritums

Laiks      Bērnu darbības                                                 
7:00 - 8:20   Bērnu sagaidīšana, sarunas, rotaļas.
8:15 - 8:30 Rīta rosme, higiēnas procedūras.
8:30 - 9:00  Brokastis, pašapkalpošanās prasmju apgūšana
9:00 - 12:00 Bērnu attīstību veicinošas darbības telpās un svaigā gaisā, pastaigas, vērojumi, kustību rotaļas. 
12:00 - 12:30 higēnas procedūras, gatavošanās pusdienām
12:30 - 13:00 Pusdienas, pašapkalpošanās prasmju apgūšana
13:00 - 15:00 Higiēnas procedūras, dienas atpūta
15:00 - 15:30 Pakāpeniska celšanās, higiēnas procedūras, gatavošanās launagam
15:30 - 16:00 Launags
16:00 - 19:00 Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas nodarbības, gan telpās, gan laukumā - rotaļas, spēles , individuālais darbs, sarunas
  Pakāpeniska bērnu  došanās mājās.

Vēroju, izzinu, mācos. Pats.

  Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturdiena Piektdiena
1. Sociālā un pilsoniskā mācību joma Tehnoloģiju mācību joma Matemātika Valodu mācību joma Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
2. Dabaszinātņu mācību joma Mūzika Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma Mūzika Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
3. Ritmika Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma   Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma  
4. - - -   -
5.  -  - - - -

_______________________

Darbīgais rudens 

Šoruden tiešām jūtams, ka esam krietni paaugušies. Kā to var just? Pēc tā, ka mums gribas darīt aizvien vairāk, un galvenais - gribas darīt nopietnas lietas. Tik ļoti gribas, ka mēs  neliekam mierā audzītes un visu laiku kaut ko jautājam, gribam zināt par dažādām lietām un vietām, gribam, lai mums stāsta, rāda, izskaidro. Un viņas to arī dara. Reizēm pat grūti izvēlēties uz kuru pusi doties un kādu darbiņu darīt. Pamazām mācamies sadarboties viens ar otru, nestrīdēties, uzklausīt, izteikt savas domas un reizēm piekāpties. 

   

Lai šajā lielajā darbīgumā nesaskrietos, lai kaut kas nesajuktu, mēs sākām ar to , ka izdomājām grupas noteikumus. Tas, protams nebija tik vienkārši - vispirms mēs apspriedāmies, pārrunājām , kas mums ir svarīgi , tad izdomājām kā to visu attēlot, lai katram būtu skaidrs...  tad to visu salikām kopā un sanāca tīri glīti noteikumi.

 

Vēl mums pēdējā laikā ļoti iepatikušies burti, tāpēc visu ko darām, cenšamies aprakstīt, pierakstīt. Tā grupā ir radies dzimšanas dienu kalendārs, dežurantu kalendārs ... un vispār viss liekas saprotamāks, ja klāt ir pierakstīts paskaidrojums.

 

  

 

 

Arī ārā mēs daudz darbojamies. Reizēm dodamies ekspedīcijās - tas ir tā, ka audzītes mums dod kādu uzdevumu, kur kaut kas jāatrod, jāsalasa, vai jāizpēta. Tādus uzdevumus veicot, reizēm ieraugām kaut ko pavisam negaidītu - tā reiz sastapām skudras un nolēmām uzbūvēt viņām māju. Uzbūvējām, pielikām zīmi sētniekam, lai uzmanās, bet skudras laikam tomēr vēlas pašu celtu māju - mūsējā dzīvot tās nenāca. 

  

Bet mēs nepadosimies. Turpināsim pētīt, izzināt un darboties un noteikti iemācīsimies daudz ko jaunu un noderīgu!

 

 

____________________