2.grupa "Zvirbuļi"
Skolotāja |
Skolotāja |
Skolotājas palīdze |
„ZVIRBUĻI" - grupā 17 bērni vecumā no 2-3 gadiem
Dienas režīms
Laiks | Bērnu darbības |
7:00 - 8:20 | Bērnu sagaidīšana, sarunas, individuālais darbs, rotaļas |
8:15 - 8:30 | Rīta rosme, kustību aktivitātes, higiēnas procedūras |
8:30 - 9:00 | Brokastis |
9:00 - 11:30 | Bērnu attīstību veicinošas darbības,gan telpās, gan svaigā gaisā, pastaigas, vērojumi, kustību rotaļas |
11:30 - 12:00 | Atgriešanās no pastaigas, higēnas procedūras, gatavošanās pusdienām |
12:00 - 12:30 | Pusdienas, pašapkalpošanās prasmiju apgūšana |
12:30 - 13:00 | Higēnas procedūras, dienas atpūta |
15:00 - 15:30 | Pakāpeniska celšanās, ģērbšanās, higiēnas procedūras, |
gatavošanās launagam | |
15:30 - 16:00 | Launags |
16:00 - 19:00 | Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības gan telpās, gan laukumā - |
rotaļas, sarunas, individuālais darbs. | |
Pakāpeniska bērnu došanās mājās. |
Palīdz man saskatīt, sajust, saprast un izdarīt pašam...
Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturdiena | Piektdiena | |
1. |
Integrēta rotaļu darbība |
Integrēta rotaļu darbība |
Integrēta rotaļu darbība |
Integrēta rotaļu darbība |
Integrēta rotaļu darbība |
2. | Sports | Sports | Mūzika | Mūzika | |
3. | |||||
4. | |||||
5. | - | - |
____________________________________________________________________________________________________________
Jaukā dzīve dārziņā
Zvirbuļu grupa ir mūsu pirmā pieredze bērnudārzā, tāpēc mēs visi šeit ieradāmies ar bažām - kā būs?
Ir pagājuši divi mēneši un esam sapratuši - te ir ne tikai labi, bet tiešām lieliski! Mēs jau zinām, ka bērnudārzā ir noteikts ritms un tas mums ļoti patīk. Tā mums vienmēr ir skaidrs, kad būs jāēd, kad būs jāguļ, kad varēs spēlēties un kad nāks mamma un tētis.
Pagaidām mūsu vis, vismīļākā nodarbošanās ir saistīta ar mūziku. Mēs būtu gatavi klausīties mūziku, dejot un skandināt mūzikas instrumentus vēl un vēl.
Audzinātājas mums māca dažādas noderīgas prasmes - saskatīt, sajust, ieklausīties, pazīt un atšķirt, iebērt, salasīt un samaisīt - un labākais ir tas, ka to visu darot mēs rezultātā izdarām kaut ko vajadzīgu. Piemēram pēdējais labais darbs ko izdarījām bija ābolmaizes cepšana - paši bērām miltus, sitām olas, maisījām, mīcījām, griezām ābolus ..... nu pašās beigās audzītes mums mazliet palīdzēja un ielika visu krāsnī.
Lūk tādi mēs - zvirbulīši - esam!