2.grupa "Zvirbuļi"

zvirbulji icon

 

Skolotāja
Inga Sproģe

 

Skolotāja
Elīna Rasa

ruta placite

Skolotājas palīdze
Ruta Placīte

 

  

„ZVIRBUĻI" - grupā 17 bērni vecumā no 2-3 gadiem

Dienas režīms

Laiks      Bērnu darbības                                                 
7:00 - 8:20   Bērnu sagaidīšana, sarunas, individuālais darbs, rotaļas
8:15 - 8:30 Rīta rosme, kustību aktivitātes, higiēnas procedūras
8:30 - 9:00  Brokastis
 9:00 - 11:30  Bērnu attīstību veicinošas darbības,gan telpās, gan svaigā gaisā, pastaigas, vērojumi, kustību rotaļas
11:30 - 12:00 Atgriešanās no pastaigas, higēnas procedūras, gatavošanās pusdienām
12:00 - 12:30 Pusdienas, pašapkalpošanās prasmiju apgūšana
12:30 - 13:00 Higēnas procedūras, dienas atpūta
15:00 - 15:30 Pakāpeniska celšanās, ģērbšanās, higiēnas procedūras,
  gatavošanās launagam
15:30 - 16:00 Launags
16:00 - 19:00 Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības gan telpās, gan laukumā - 
   rotaļas, sarunas, individuālais darbs.
  Pakāpeniska bērnu  došanās mājās.

Palīdz man saskatīt, sajust, saprast un izdarīt pašam...

  Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturdiena Piektdiena
1.

Integrēta rotaļu darbība

Integrēta rotaļu darbība

 

Integrēta rotaļu darbība

 

Integrēta rotaļu darbība

 

Integrēta rotaļu darbība

 
2. Sports Sports    Mūzika  Mūzika 
3.          
4.          
5.  -       -

____________________________________________________________________________________________________________

 

 Jaukā dzīve dārziņā

Zvirbuļu grupa ir mūsu pirmā pieredze bērnudārzā, tāpēc mēs visi šeit ieradāmies ar bažām - kā būs? 

Ir pagājuši divi mēneši un esam sapratuši - te ir ne tikai labi, bet tiešām lieliski! Mēs jau zinām, ka bērnudārzā ir noteikts ritms un tas mums ļoti patīk. Tā mums vienmēr ir skaidrs, kad būs jāēd, kad būs jāguļ, kad varēs spēlēties un kad nāks mamma un tētis. 

Pagaidām mūsu vis, vismīļākā nodarbošanās ir saistīta ar mūziku. Mēs būtu gatavi klausīties mūziku, dejot un skandināt mūzikas instrumentus vēl un vēl. 

 

Audzinātājas mums māca dažādas noderīgas prasmes - saskatīt, sajust, ieklausīties, pazīt un atšķirt, iebērt, salasīt un samaisīt - un labākais ir tas, ka to visu darot mēs rezultātā izdarām kaut ko vajadzīgu. Piemēram pēdējais labais darbs ko izdarījām bija ābolmaizes cepšana - paši bērām miltus, sitām olas, maisījām, mīcījām, griezām ābolus ..... nu pašās beigās audzītes mums mazliet palīdzēja un ielika visu krāsnī. 

  

  

Lūk tādi mēs - zvirbulīši - esam!